مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 09:552024-02-22سياسي

تنور داغ تبلیغات نامزدها/ گلستان به رنگ انتخابات درآمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نامزد های انتخاباتی و هوادارانی که تا روز گذشته در قالب های متعدد و به قول عامیانه یواشکی! تبلیغات غیر رسمی و پرشماری در فضای مجازی داشتند؛ - فقط با گذشت چند ساعت از آغاز رسمی تبلیغات برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکاپو و جنبش کاندیدای مشتاق صندلی بهارستان و هواداران آنها، حال و هوای شهر ها و روستا های گلستان را متحول کرد و رنگ و بوی انتخابات سراسر گلستان را فرا گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نامزد های انتخاباتی و هوادارانی که تا روز گذشته در قالب های متعدد و به قول عامیانه یواشکی! تبلیغات غیر رسمی و پرشماری در فضای مجازی داشتند؛ از نخستین لحظات صبح امروز، علم تبلیغات را افراشته کردند و برای تصاحب آرای مردم علنا وارد میدان شدند.

هوادارانی که تا روز گذشته در قالب لشکر سایبری داوطلبان شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی را برای داوطلب مورد علاقه شان قرق کرده بودند از امروز وارد معابر خیابان ها و ستاد های میدانی کاندیدا ها شدند.

از نخستین ساعات مجاز شدن تبلیغات هواداران تعدادی از کاندیدا ها دست به کار شدند و بنر های چند متری خود را در ستاد های انتخاباتی به نمایش درآوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنور داغ تبلیغات نامزدها/ گلستان به رنگ انتخابات درآمد

تنور داغ تبلیغات نامزدها/ گلستان به رنگ انتخابات درآمد