مطالب مرتبط:
ژست جالب کارآگاه پوآرو در 78 سالگی/ عکس
تصویری جالب از کارآگاه پوآرو در 78 سالگی+ عکس
کارآگاه «پوآرو» در 78 سالگی
عکس های دیده نشده از کارآگاه پوآرو و همسرش
الناز شاکردوست آدم برفی درست کرده دو برابر خودش! | عکس های جالب الناز شاکردوست در روز برفی تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 09:202024-02-28فرهنگي

ژست جالب کارآگاه پوآرو در 78 سالگی + عکس


به یاد سریال نوستالژی و قدمی هرکول پوآرو، به زندگی شخصی و حال حاضر کاراگاه کوتوله دوست داشتنی هرکول پوارو و همسرش بعد از 34 سال خواهیم پرداخت.

- ، سِـر دیوید کورتنی سوشِـی (انگلیسی: Sir David Courtney Suchet ؛ تلفظ صحیح نام خانوادگی: ‎/ˈsuːʃeɪ/‎ SOO-shay) که نام خانوادگی اش در ایران به اشتباه ساچِت هم گفته شده، بازیگر بریتانیایی تئاتر، سینما و تلویزیون و دارای نشان فرماندهٔ والامقام امپراتوری بریتانیا است.

خبرآنلاین نوشت؛ او نقش ادوارد تلر را در مجموعهٔ تلویزیونی اوپنهایمر ایفا نمود و جایزهٔ انجمن سلطنتی تلویزیون و اتحادیهٔ مطبوعاتی صدا و سیما را بابت هنرنمایی در سریال راه و رسم زندگی ما دریافت نمود.

از جمله معروف ترین کارهای وی، ایفای نقش هرکول پوآرو در سریال پوآرو از 1989 تا 2013 است که برای او شهرت بین المللی را به ارمغان آورد و در سال 1991 نامزدِ دریافت جایزهٔ بَـفتا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرادید، بازیگر مشهور بریتانیایی سر دیوید کورتنی سوچت در 2 می 1946 در پدینگتون، لندن، انگلستان به دنیا آمد و علامت زودیاک خود را ثور ساخت.

او 116 عنوان بازیگری دارد، اما شاید به خاطر بازی در نقش هرکول پوآرو در بسیاری از قسمت های سریال معمایی جنایی پوآرو که هیو فریزر و فیلیپ جکسون نیز در آن نقش آفرینی کرده اند، شناخته می شود و آثار هرکول پوآرو، کارآگاه تخیلی بلژیک


برچسب ها: تلویزیون - نام خانوادگی - هرکول پوآرو - پوآرو - بریتانیا - خانوادگی - سینما و تلویزیون
آخرین اخبار سرویس:

ژست جالب کارآگاه پوآرو در 78 سالگی + عکس

ژست جالب کارآگاه پوآرو در 78 سالگی + عکس