مطالب مرتبط:
پخش زنده بازی تراکتور و شمس آذر قزوین (27 اسفند 1402) + تماشای آنلاین
اعلام ترکیب تراکتور و شمس آذر
ویدیو: گل اول تراکتور به شمس آذر توسط حسینی
ملاقات شمس آذر و تراکتور در جهنم سردار آزادگان
لیگ برتر فوتبال- شمس آذر- تراکتور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 23:402024-03-17ورزشي

دقیقی: گل دوم تراکتور به شمس آذر درس بزرگی به ما داد


صحنه گل دوم تراکتور به شمس آذر برای ما یک درس بزرگ بود و آن اینکه هرچه پر تلاش تر باشی موفقیت به تو نزدیک تر است و در سطح بالای لیگ برتر یک لحظه غفلت آسیب جبران ناپذیر دارد.

- سرمربی تیم شمس آذر قزوین گفت: صحنه گل دوم تراکتور به شمس آذر برای ما یک درس بزرگ بود و آن اینکه هرچه پر تلاش تر باشی موفقیت به تو نزدیک تر است و در سطح بالای لیگ برتر یک لحظه غفلت آسیب جبران ناپذیر دارد.

سعید دقیقی یکشنبه شب 27 اسفند در نشست خبری پس از بازی شمس آذر و تراکتور که در قزوین با نتیجه 2 بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از اینکه درباره مباحث فنی صحبت کنم باید از مردم شریف و عزیز قزوین تشکر کنم و همانطور که در فضای مجازی و مصاحبه ها هم گفتم هواداران به معنای واقعی یار دوازدهم ما هستند.

وی ادامه داد: بازی سختی بود، تیم تراکتور با بازیکنان با کیفیت و روحیه خوب توانست بازی بسیار خوبی به نمایش بگذارد و با این پیروزی خودش را به تیم های صدر جدول نزدیک کند.

سرمربی شمس آذر خاطرنشان کرد: ما چند بازی پشت سر هم داشتیم و این بازی برای ما سنگین بود، در ابتدا تراکتور بسیار خوب بازی را شروع کرد و توانست به موقعیت گل دست پیدا کند اما پس از گل با تغییری که در چینش بازیکنان داشتیم روند بازی را تغییر دادیم و توانستیم کاری کنیم که در نی


برچسب ها: تراکتور - شمس آذر - نشست خبری پس از بازی - لیگ برتر - قزوین - بازی - موفقیت
آخرین اخبار سرویس:

دقیقی: گل دوم تراکتور به شمس آذر درس بزرگی به ما داد

دقیقی: گل دوم تراکتور به شمس آذر درس بزرگی به ما داد