مطالب مرتبط:
شوق نیمه شعبان در کوچه های انتظار لرستان/ موکب ها به برات ظهور آمده اند/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم
شوق نیمه شعبان در کوچه های انتظار لرستان/ موکب ها به برات ظهور آمده اند
خواننده ترک روی صحنه بهنام بانی خواند!
آواز ماندگار؛ استاد شجریان انقدر با حس آهنگ یاد ایام رو خود که همه میخکوب صحنه شدن
صحنه بحث برانگیز لیورپول چلسی؛ تکل وحشتناکی که کارت زرد هم نداشت! / عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 08:352024-02-26فرهنگي

شوق هنرنمایی روی صحنه وطن


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکبار ماه پیش در حاشیه نشست هیئت دولت، و بار دیگر چند شب پیش در یک برنامه تلویزیونی، درباره بازگشت هنرمندان ایرانی ساکن خارج از کشور گفت که همه ایرانیان می توانند به ایران برگردند و برای دریافت مجوز هم مانند سایر خوانندگان روال قانونی را طی کنند.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکبار ماه پیش در حاشیه نشست هیئت دولت، و بار دیگر چند شب پیش در یک برنامه تلویزیونی، درباره بازگشت هنرمندان ایرانی ساکن خارج از کشور گفت که همه ایرانیان می توانند به ایران برگردند و برای دریافت مجوز هم مانند سایر خوانندگان روال قانونی را طی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورنیوز از اشتیاق هنرمندان ساکن خارج از کشور برای بازگشت به میهن گزارش داده و نوشته است: اظهارات اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازگشت هنرمندان ایرانی ساکن خارج از کشور با واکنش های فراوانی همراه بود.

محمد مهدی اسماعیلی، اولین بارچند ماه قبل در حاشیه نشست هیئت دولت و بار دیگر چند شب پیش در یک برنامه تلویزیونی، درباره بازگشت نصرالله معین، خواننده پاپ ساکن آمریکا گفت که او و همه ایرانیان می توانند به ایران برگردند و برای دریافت مجوز هم مانند سایر خوانندگان روال قانونی را طی کنند.


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - هنرمندان ایرانی - فرهنگ و ارشاد - ایران - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

شوق هنرنمایی روی صحنه وطن

شوق هنرنمایی روی صحنه وطن