نارضایتی کارکنان و راهکارهایی برای مدیریت آنمشاهده یک یا چند مورد از نشانه های زیر (بدون اولویت) می تواند نشانه این واقعیت باشد که کارکنان ما ناراضی هستند یا در شرایط سختی قرار دارند که احتمالا به نارضایتی آنها ختم خواهد شد - مشاهده یک یا چند مورد از نشانه های زیر (بدون اولویت) می تواند نشانه این واقعیت باشد که کارکنان ما ناراضی هستند یا در شرایط سختی قرار دارند که احتمالا به نارضایتی آنها ختم خواهد شد عصر ایران ؛ مدرسه کار و کسب / دکتر علیرضا داداشی* - بدون هیچ شکی، نارضایتی کارکنان پدیده ای است که اثرات مخربی بر کسب و کار و تحقق اهداف آن دارد؛ دامنه این اثرات مخرب می تواند از تخریب روحیه فردی تا نابودی کامل کسب و کار گسترده باشد. با توجه به اهمیت این موضوع برای کسب و کارها، در این نوشتار ابتدا نگاهی به نشانه ها و سپس عوارض نارضایتی خواهیم داشت و پس از مرور اثرات مثبت توجه و پرداختن به این معضل برای کسب وکار، به ارائه چند راهکار عملی برای مدیریت این پدیده خواهیم پرداخت. نشانه های نارضایتی کارکنان مشاهده یک یا چند مورد از نشانه های زیر (بدون اولویت) می تواند نشانه این واقعیت باشد که کارکنان ما ناراضی هستند یا در شرایط سختی قرار دارند که احتمالا به نارضایتی آنها ختم خواهد شد: • تغییر در رفتار • افزایش غیبت یا تاخیر در ورود و تعجیل در خروج• استراحت های طولان برچسب ها: نارضایتی - کارکنان - نشانه - کسب و کار - نشانه ها - مشاهده - واقعیت |
آخرین اخبار سرویس: |