مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 20:002024-02-23سياسي

دادستان : دستگیری یکی از عناصر گروهک ضد انقلاب در سرپل ذهاب


از مردم و به خصوص جوانان می خواهیم که فریب تبلیغات افراد معاند را نخورند و در دامی که توسط دشمنان با هدف اخلال در امنیت کشور پهن شده، - دادستان سرپل ذهاب گفت: از مردم و به خصوص جوانان می خواهیم که فریب تبلیغات افراد معاند را نخورند و در دامی که توسط دشمنان با هدف اخلال در امنیت کشور پهن شده، گرفتار نشوند.

دادستان عمومی و انقلاب سرپل ذهاب کرمانشاه گفت: یکی از عناصر گروهک ضد انقلاب با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان دستگیر شد.

امیر فیضی در گفت و گو با ایرنا افزود: شخص مزبور از عناصر یکی از گروهک های ضد انقلاب خارج از کشور است که در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت و پس از شناسایی در شهرستان سرپل ذهاب دستگیر شد.

وی بیان کرد: امنیت خط قرمز ما است و به همه معاندان و افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و اخلال در نظم عمومی جامعه را دارند هشدار می دهیم مورد رصد جامعه اطلاعاتی هستند و با این گونه افراد برابر قانون برخورد قاطع خواهد شد.

دادستان سرپل ذهاب گفت: از مردم و به خصوص جوانان می خواهیم که فریب تبلیغات افراد معاند را نخورند و در دامی که توسط دشمنان با هدف اخلال در امنیت کشور پهن شده، گرفتار نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان : دستگیری یکی از عناصر گروهک ضد انقلاب در سرپل ذهاب

دادستان : دستگیری یکی از عناصر گروهک ضد انقلاب در سرپل ذهاب