مطالب مرتبط:
ورزشکاران چگونه روزه بگیرند؟
ورزشکاران چگونه روزه بگیرند؟
روزه داران این توصیه ها را جدی بگیرند
بشنوید | کدام بیماران می توانند روزه بگیرند؟
توصیه هایی برای افراد مبتلا به زخم معده که می خواهند روزه بگیرند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 16:302024-03-16پزشكي

ورزشکاران چگونه روزه بگیرند؟


رییس اندیشکده پیشرفت و سلامت اظهارکرد: حکمای طب ایرانی ورزش را یکی از موارد بسیار مهم در حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری های متعدد و درمان برخی بیماری ها به شمار می آورند و از گذشته دور، - ورزش جزء سته ضروریه یعنی شش اصل سلامتی بوده و در باب حرکت و سکون که حرکت به عنوان یک لازمه سلامتی است، مفصل در کتب طب سنتی به آن پرداخته شده است.

دکتر احسان میرزایی ورزش را یک حرکت لازمه برای تقویت حرارت غریزی و طول عمر و حفظ سلامتی دانست و افزود: به طور کلی ورزش را برای همه اقشار جامعه توصیه می کنیم اما در ورزش باید آداب و اصول و قواعد آن با توجه به نوع مزاج و قوت فرد و محل سکونت و وضعیت جسمی و.

در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پزشک طب سنتی با بیان اینکه به طور کلی در طب ایرانی ورزش روزانه ولو مختصر حتی به مدت 10 دقیقه اما مستمر توصیه می شود، اضافه کرد: مسلماً ورزش سبک روزانه مانند پیاده روی و دیگر ورزش های سبک برای تمامی اقشار جامعه با هر مزاج و سنی توصیه می شود، مگر اینکه در شرایطی خاص پزشک مربوطه برای مدتی پرهیز از ورزش داده باشد.

 میرزایی تحرک بدنی و ورزش های سبک را برای حفظ سلامت و درمان امراض متعدد بسیار اثرگذار ذکر و به غیرورزشکاران هم توصیه کرد که این مسئله را در برنامه خود در سال جدید بگنجانند.


برچسب ها: ورزش - سلامت - سلامتی - بیماری ها - طب ایرانی - طب سنتی - روزانه
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران چگونه روزه بگیرند؟

ورزشکاران چگونه روزه بگیرند؟