مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 15:302024-03-05اقتصادي

ارائه 100 هزار کارت اعتباری در طرح عید تا عید


عضو و سخنگوی هیات رییسه اتاق اصناف ایران، جزییات تازه از فروش فوق العاده «عید تا عید» و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالای بهاره را تشریح کرد.

- عضو و سخنگوی هیات رییسه اتاق اصناف ایران، جزییات تازه از فروش فوق العاده عید تا عید و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالای بهاره را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی امیدوار اظهار کرد: امسال، کمی متفاوت از سال های قبل، طرح های سه گانه ای را برای مدیریت بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجرا کرده ایم.

فروش فوق العاده (طرح اول) بر اساس ظرفیت های قانونی و با مجوزی که اتحادیه ها و اتاق های اصناف به واحدهای صنفی ارائه می دهند، فروش های فوق العاده اجرایی می شود که تا امروز حدود 38 هزار واحد صنفی (ذیل 400 اتاق اصناف ایران) برای دریافت مجوز فروش فوق العاده ثبت نام کرده اند.

این میزان از استقبال، نوید بخش بازاری خوب با قیمت مناسب و با کیفیت برای واحدهای صنفی است و مردم می توانند کالای با کیفیت را با قیمت مناسب در واحدهای صنفی تهیه کنند.

سخنگوی هیات رییسه اتاق اصناف ایران گفت: در طرح عید تا عید (طرح دوم) با همکاری وزارت صمت، اتاق اصناف ایران و بانک تجارت اجرا می شود.

لذا واحدهای صنفی به بانک تجارت مراجعه کرده و اپلیکیشن مربوطه یا دستگاه پز اندرویدی را تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 100 هزار کارت اعتباری در طرح عید تا عید

ارائه 100 هزار کارت اعتباری در طرح عید تا عید