مأموریت هراس افکنی در نشریات زنجیره ایبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از «وطن امروز»، تبدیل رسانه داخلی به ابزار جنگ روانی دشمنان خارجی، امر جدیدی در تاریخ مطبوعات ایران به حساب نمی آید. - روزنامه هم میهن در صفحه نخست خود تصویری از رییس جمهور سابق آمریکا را کار کرد و با تیتر هراس اقتصاد از سایه ترامپ پیشاپیش خط هراس آفرینی برای ضریب بخشی به تهدیدات این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را کلید زد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وطن امروز ، تبدیل رسانه داخلی به ابزار جنگ روانی دشمنان خارجی، امر جدیدی در تاریخ مطبوعات ایران به حساب نمی آید. لیست طویلی از جراید معاصر را می توان تهیه کرد که کار ویژه اصلی شان تثبیت خط روانی دشمنان کشور بوده است. این رویه البته به یک نحله و اندیشه بازمی گردد، تا جایی که ابداع واژگانی همچون غرب زده در ادبیات فارسی را می توان واکنشی به این پدیده دانست. با این حال غرب زدگی موجود در فضای رسانه ای کشور بیشتر جنبه ایجابی داشته است، به این معنا که یک رسانه همسو با غرب با تبلیغ ایده غرب و سفیدشویی تاریخ دولت های استعماری به دنبال کسب وجاهت برای غربی ها بوده است. اما در این سال ها بخشی از کار ویژه رسانه های غرب گرا سلبی شده است. برچسب ها: رییس جمهور سابق آمریکا - انتخابات ریاست جمهوری - ریاست جمهوری آمریکا - دشمنان - اقتصاد - وطن امروز - جنگ روانی |
آخرین اخبار سرویس: |