مطالب مرتبط:
«مسطورا»طرحی برای ترویج گفتمان زندگی با آیه ها است
پویش «زندگی با آیه ها» در چهارمحال وبختیاری آغاز شد + عکس
نهضت ملی «زندگی با آیه ها» آغاز شد/30 آیه محوری قرآن کریم تبیین می شود
پویش «زندگی با آیه ها» در چهارمحال وبختیاری آغاز شد + فیلم و عکس
اجرای طرح قرآنی «زندگی با آیه ها» طی ماه رمضان در کرمانشاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:002024-03-12سياسي

این آیه ها برای زندگی است


به اذعان صاحب نظران و کارشناسان یکی از راه هایی که می توان مفاهیم کاربردی و مورد نیاز امروز جامعه را در بین مردم گفتمان کرد حفظ آیات کلیدی قرآن از سوی عموم جامعه است؛ - حفظ آیات مهمی که به تعبیر رهبری دست استعمار سعی در دورنگه داشتن جوامع اسلامی از آنان داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری نوشت: طرح سراسری مسطورا برای ترویج گفتمان زندگی با آیه های قرآنی فعالیت های گسترده ای را به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه ریزی کرده و تدارک دیده است تا طبق فرمایش های رهبری، عموم مردم با قرآن مانوس شوند.

حجت الاسلام علی تقی زاده، دبیر دبیرخانه حرکت هم افزای ملی زندگی با آیه ها ، درباره این طرح سراسری رمضانی و جزییات اجرای آن با همشهری صحبت کرده که حاصل این گفت وگو در گزارش زیر آمده است.

برنامه ریزی 3ساله برای انس با آیات کلیدی قرآن تیمی متشکل از پژوهشگران قرآنی به مدت 6 ماه با بررسی فرمایش های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، علامه طباطبایی و برخی دیگر از بزرگان، قریب به 150 فراز خوش خوان و کاربردی از قرآن کریم درباره مسائل مبتلابه جامعه امروز را به عنوان آیات منتخب برگزیدند تا در طول 3 سال آینده به تدریج و متناسب با اقتضائات مختلف در سطح جامعه تبدیل به گفتمان شود؛ آیاتی که اگر برای عموم مردم متدین جامعه تبیین و به زندگی روزمره آنها وا


برچسب ها: برنامه ریزی - قرآن - زندگی - ماه مبارک رمضان - برنامه - همشهری - آیات
آخرین اخبار سرویس:

این آیه ها برای زندگی است

این آیه ها برای زندگی است