مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 14:452024-03-04اقتصادي

اجرای طرح نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش ویژه ماه رمضان در اردبیل


سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از اجرای طرح نظارت مضاعف بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش ویژه ماه مبارک رمضان و سال جدید در استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از اجرای طرح نظارت مضاعف بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش ویژه ماه مبارک رمضان و سال جدید در استان خبر داد.

حسنعلی حسین پور، 14 اسفندماه ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید و پیش بینی افزایش مبادلات تجاری در بازار مواد غذایی و ضرورت نظارت مضاعف بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی ، طرح ویژه نظارت بر وسایل توزین و سنجش از تاریخ 22 اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت.

حسین پور در ادامه گفت: در این طرح کارشناسان اداره کل با مراجعه به اصناف از جمله شیرینی فروشی ها و قنادی ها، آجیل و خشکبار، میوه و تره بار، فروشندگان مواد پروتیینی، فروشگاه های زنجیره ای، وانت بارهای میوه فروشی و سایر مراکز فروش علاوه بر نظارت بر عملکرد وسایل توزین و سنجش، کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری را نیز مورد رصد و بازرسی قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش ویژه ماه رمضان در اردبیل

اجرای طرح نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش ویژه ماه رمضان در اردبیل