مطالب مرتبط:
صدو هشدار زرد هواشناسی و پیش بینی بارش باران در همدان
ویدیو| باران بطری و سنگ بر سر بازیکنان پرسپولیس
حاشیه دربی 103| باران پرتاب اشیا و بازدید داوران از زمین
ویدیو| باران بطری و سنگ بر سر بازیکنان پرسپولیس
حاشیه دربی 103| باران پرتاب اشیا و بازدید داوران از زمین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 13:252024-03-14اجتماعي

رگبار باران در تهران


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی روزهای جمعه (25 اسفند) تا شنبه (26 اسفند) به طور متناوب افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی روزهای جمعه (25 اسفند) تا شنبه (26 اسفند) به طور متناوب افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای جمعه (25 اسفند) تا شنبه (26 اسفند) به طور متناوب افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

برای روز یکشنبه (27 اسفند) افزایش سرعت وزش باد و از بعد از ظهر دوشنبه(28 اسفند) با ورود سامانه بارشی به استان، آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید و رگبار باران، گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران، گاهی برف و مه پیش بینی می شود.

طی امروز تا ظهر فردا (24 و 25 اسفند) در مناطق پرتردد شهری افزایش نسبی آلاینده ها، غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (25 اسفند) نیمه ابری و غبار صبحگاهی، در بعضی ساعت ها افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد و در روز شنبه (26 اسفند) قسمتی ابری، در بعضی ساعت ها رگبار و رعد و برق، گاهی افزایش باد


برچسب ها: رگبار پراکنده - اداره کل هواشناسی - استان تهران - پیش بینی - باران - افزایش ابر - رگبار
آخرین اخبار سرویس:

رگبار باران در تهران

رگبار باران در تهران