مطالب مرتبط:
تلاش دشمن کم رنگ جلوه دادن مشارکت عمومی در انتخابات است
دشمن تلاش می کند مشارکت عمومی در انتخابات را کم رنگ جلوه دهد
تلاش دشمن برای مخدوش کردن انتخابات ادامه دارد
8 مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاراته کارهای همدانی در مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته اوکیناوایی
پشت پرده تلاش اسراییل برای دستیابی به تونل های غزه؛ پای گاز در میان است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 22:202024-02-27ورزشي

تمام تلاش دشمن این است که جوانان را ناامید کند


معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در این بیانیه آمده است 40 سال اول انقلاب در این کشور را نیروی جوان بنا و طی کرد و 40 سوال دوم را هم این جوان بنا و طی خواهد کرد؛ - ایسنا/خوزستان معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در این بیانیه آمده است 40 سال اول انقلاب در این کشور را نیروی جوان بنا و طی کرد و 40 سوال دوم را هم این جوان بنا و طی خواهد کرد؛ باید به این سند و توصیه وفادار باشیم.

سینا کلهر در مراسم جشنواره جوانان برتر ایران زمین که امشب (8 اسفندماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ما به این گفتار عادت کرده ایم که گویا باید همه چیز را برای جوان آماده کرد اما حتی جوان موافق این حرف نیست.

اگر جوان مطالبه یا خواسته ای دارد به معنی این نیست که خانه، ماشین و زندگی آماده را به او تقدیم کنیم و بگوییم بفرما زندگی کن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: آن چیزی که مد نظر جوان است این است که جوان میدان، موقعیت، فرصت و عرصه عمل می خواهد تا بتواند زندگی و آینده خود را بنا کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای ساختن ایران و برای ایران ماندن ایران، هزاران نفر جان خود را فدا کرده اند، گفت: آینده ایران را جوان امروز می سازد.


برچسب ها: معاون وزیر ورزش و جوانان - جوان - گام دوم انقلاب اسلامی - بیانیه گام دوم انقلاب - وزیر ورزش و جوانان - معاون وزیر ورزش - بیانیه گام دوم
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش دشمن این است که جوانان را ناامید کند

تمام تلاش دشمن این است که جوانان را ناامید کند