مطالب مرتبط:
دلیل کم بودن مشارکت در انتخابات مشخص شد | دلیلش این نیست که تهرانی ها رای نمی دهند
رهبر انقلاب به کدام لیست انتخاباتی رای می دهند؟ +ویدئو
پاسخ رهبر معظم انقلاب به آنهایی که نمیخواهند رای دهند
ورزشکاران کجا رای می دهند؟
ورزشکاران کجا رای می دهند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 12:152024-02-28سياسي

چرا جوانان مهریزی رای می‎دهند؟


در حالی کمتر از دو روز تا آغاز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است که در هیاهوی اوج تبلیغات داوطلبان و پرس وجوی مردم برای انتخاب اصلح ترین ها، - شور و شوقی متفاوت را از رای اولی‎ها در این باره شاهدیم.

انتخابات، میدان و عرصه ای برای تعیین سرنوشت جامعه و کشور محسوب می شود و حضور مردم در این رویداد مهم سیاسی می تواند نقش بسیار مهم و اساسی در آینده کشور داشته باشد.

در همین راستا نیز آحاد مردم به دلیل اهمیت و تاثیرگذاری این رویداد، تلاش دارند ضمن رقم زدن مشارکت حداکثری در انتخابات، اصلح ترین فرد را با شناخت کافی نسبت به کاندیداهای این دوره انتخاب و آینده خود و کشورشان را به بهترین نحو ضمانت کنند.

البته در این بین، رأی اولی ها که برای نخستین بار حق مشارکت در این عرصه سرنوشت ساز را کسب کرده اند، شور و شوق فراوانی برای حضور در انتخابات دارند و می خواهند هرچه زودتر شاهد نقش آفرینی خود در تعیین سرنوشت مملکت و جامعه شان باشند.

در تعیین سرنوشت کشورم دخیل هستم فاطمه زارع یک دانش آموز رای اولی در شهرستان مهریز است که با ابراز خوشحالی از این که امسال برای اولین بار واجد شرایط رأی دادن شده است، به خبرنگار ایسنا می گوید: 11 اسفندماه قطعاً به همراه خانواده در پای صندوق رأی شرکت


برچسب ها: انتخاب - انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - شور و شوق - حضور در انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

چرا جوانان مهریزی رای می‎دهند؟

چرا جوانان مهریزی رای می‎دهند؟