مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 07:102024-03-10اقتصادي

محمودآباد آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی


شهرداری ها در سطح جهانی از جمله سازمان هایی هستند که نقش مهمی در توسعه کشورها و گسترش عرصه های مدنی دارند و طبق رسم قدیمی در مدیریت های شهری سراسر کشور با بنا کردن المان های شهری به پیشواز بهار می روند و به نو نوار کردن شهر می پردازند.

- ایسنا/مازندران شهرداری ها در سطح جهانی از جمله سازمان هایی هستند که نقش مهمی در توسعه کشورها و گسترش عرصه های مدنی دارند و طبق رسم قدیمی در مدیریت های شهری سراسر کشور با بنا کردن المان های شهری به پیشواز بهار می روند و به نو نوار کردن شهر می پردازند.

یکی از مهمترین وظایف شهرداری در ماه های پایانی سال بحث آماده سازی شهر برای استقبال از سال نو و مهمانان نوروزی است و کارکنان و خانواده بزرگ شهرداری های کشور در صف اول خدمات رسانی به شهروندان هستند.

اجرای تمامی برنامه ها در راستای استقبال شایسته از نوروز و مسافران نوروزی، نیازمند برنامه ریزی مناسب و تعامل تمامی دستگاه ها و سازمان های تابعه شهرداری است.

ایجاد روحیه نشاط، شادابی و امید در شهروندان، تغییر و تحول در سیما و منظر شهر، مشهود بودن در تمامی لایه های شهر، ایجاد فرصت های مناسب برای تفریح و گردشگری کم هزینه برای عموم شهروندان به ویژه اقشار کم درآمد شهری، زمینه سازی برای حضور شهروندان در محیط های عمومی برای فعالیتی غیر از کار و خرید، کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودآباد آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

محمودآباد آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی