صدری نیا: دوران تریبون یک طرفه گذشته است/ وقتی یک برنامه 3 بار خداحافظی کردبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی صدری نیا مستندساز، تهیه کننده و مجری درباره ساخت برنامه های انتخاباتی که بتواند با رویکردی درست و بدون جهت گیری، - یک مجری و برنامه ساز با اشاره به حضور مقطعی برنامه های سیاسی در بحران ها روی آنتن تلویزیون بیان کرد باید به این برنامه ها و برند ها اجازه دهیم در یک بازه زمانی پنج ساله و بیشتر ماندگار شوند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی صدری نیا مستندساز، تهیه کننده و مجری درباره ساخت برنامه های انتخاباتی که بتواند با رویکردی درست و بدون جهت گیری، آرای مختلف را روی آنتن مطرح کند بیان کرد: ضرورت پخش این برنامه ها را همه ما می دانیم و هرکسی که در حوزه رسانه کار کرده باشد، متوجه است که دوران تریبون های یک طرفه ای که صرفاً یک نظر و یک دیدگاه را مطرح کند گذشته و اثرگذاری این مدل از کار رسانه ای به پایان رسیده است. وی اضافه کرد: طبیعتاً در برنامه هایی که الان در آستانه انتخابات تولید می شود این رویکرد وجود دارد که دیدگاه های مختلف روی آنتن بیایند و حرف ها و بحث های خود را مطرح کنند. نگاه مؤثری هم هست اما نکته مهمی وجود دارد که وقتی به استفاده از دیدگاه های مختلف و مقطعی نگاه می کنیم و صرفاً در زمان بحران ها سراغ چنین رویکری می رویم، کار ما به میزان زیادی اثر خود را از دست می د برچسب ها: برنامه ها - برنامه - برنامه های انتخاباتی - صدری نیا - تهیه کننده - انتخاباتی - خبرگزاری |
آخرین اخبار سرویس: |