مطالب مرتبط:
راهنمای انتخاب اسباب بازی مناسب کودک
راهنمای انتخاب اسباب بازی مناسب کودک
خلاصه بازی منچستریونایتد و اورتون
ببینید | گل خارق العاده گنبری در بازی بایرن مونیخ مقابل ماینتس
گارناچو: باید در تک تک بازی ها برنده شویم؛ مایه افتخار است که یک اولدترافورد نام مرا صدا می زند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 12:202024-03-10سياسي

پایان نامعلوم داستان اسباب بازی ها!


داستانِ فراموشی اسباب بازی ها در ایران، قصه ای با پایان نامعلوم است که قدمتی به درازای تاریخ دارد؛ چه آن زمان که صرفا کالایی برای کودکان شناخته می شد و چه حالا که پایش به زندگی بزرگسالان نیز باز شده است، - همواره مورد بی توجهی قرار گرفته است؛ چنانچه این روزها از تکثر متولیانی رنج می برد که گاهی تبدیل به ناجیان نمایشی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تاکنون طی پنج گزارش به بررسی تاریخچه اسباب بازی در ایران در دوره های مختلف تاریخی پرداخته ایم؛ روندی پر فراز و نشیب که حتی به دست آوردن اطلاعات درباره آن به دلیل جدی نگرفتن این حوزه به سختی انجام می شود و عملا از برخی ادوار هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

در نهایت پس از بررسی های به عمل آمده از آنچه که تاکنون در این حوزه اتفاق افتاده است، به بررسی وضعیت اسباب بازی که این روزها دیگر می توان گفت نام صنعت را یدک می کشد، پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: جایگاه اسباب بازی در ایران باستان در همین زمینه با آیدین مهدی زاده - رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ـ گفت وگویی تفصیلی داشتیم که در دو بخش منتشر خواهد شد.

او در بخش اول گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه نظارت بر اسباب بازی باید با یک نهاد چندوجهی باشد، گفت: از نظر فرهنگی از سال 1377 وزارت ارشاد ذیل شورای فرهن


برچسب ها: اسباب بازی - بازی - داستان اسباب بازی - در ایران - تاریخ - بررسی - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامعلوم داستان اسباب بازی ها!

پایان نامعلوم داستان اسباب بازی ها!