مطالب مرتبط:
شناسایی و دفع 200 حمله سایبری در یک ماه منتهی به انتخابات
دفع 200 حمله سایبری در یک ماه منتهی به انتخابات
وحیدی: برگزاری شکوهمند انتخابات در آستانه ماه رمضان عیدانه الهی به مردم ایران بود + فیلم
برگزاری شکوهمند انتخابات در آستانه سال نو و ماه رمضان عیدانه الهی به مردم ایران بود
وزیر کشور: برگزاری شکوهمند انتخابات 11 اسفند در آستانه ماه رمضان عیدانه الهی به مردم ایران بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 09:502024-03-05سياسي

شناسایی و دفع 200 حمله سایبری در یک ماه منتهی به انتخابات


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در یک ماهه منتهی به انتخابات شاهد نزدیک به 200 حمله از انواع و اقسام حملات در حوزه سایبری، از کوچک و بزرگ بودیم.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در یک ماهه منتهی به انتخابات شاهد نزدیک به 200 حمله از انواع و اقسام حملات در حوزه سایبری، از کوچک و بزرگ بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی با حضور در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به پرسشی پیرامون چگونه تامین امینت سایبری انتخابات اخیر که برای نخستین باز نیازمند ارتباطات سایبری به ویژه احراز هویت برخط بود، اظهار کرد: تامین امنیت همه جانبه سه اتفاق مهم یعنی 22 بهمن ماه، جشن نیمه شعبان و برگزاری انتخابات در بستری انجام شد که متاثر از حادثه تروریستی و غم بار مراسم سالگرد شهید سلیمانی بود که به شهادت ده ها تن از هموطنانمان انجامید و این، مسئولیت نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و پدافندی را بسیار سنگین کرده بود.

وی ادامه داد: مجاهدت شبانه ریزی و برنامه ریزی دقیق و جامع، اقداماتی جهادی و با روحیه ای بسیجی، سبب شد تا شاهد یک امنیت همه جانبه در این سه رویداد بزرگی ملی باشیم که شایسته تقدیر است.

جلالی یادآور شد: انتخابات اخیر در حالی با حضور باانگیزه و پرشور مردم برگزار شد که شاهد انواع فضاسازی ها و جنگ های رسانه برای دور کردن مردم از صحنه و حضور


برچسب ها: سازمان پدافند غیرعامل کشور - رییس سازمان پدافند غیرعامل - انتخابات - سازمان پدافند غیرعامل - رییس سازمان پدافند - سایبری - پدافند غیرعامل
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دفع 200 حمله سایبری در یک ماه منتهی به انتخابات

شناسایی و دفع 200 حمله سایبری در یک ماه منتهی به انتخابات