مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 08:502024-03-14سياسي

دستگاههای اجرایی بر عملکرد پیمانکاران به دقت نظارت داشته باشند


کنترل و نظارت عامل سلامت تشکیلات است لذا باید در پروژه های عمرانی، نظارت لازم بر اقدامات و عملکرد پیمانکاران و کنترل زیر مجموعه ها با دقت توسط دستگاه های متولی انجام شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کنترل و نظارت عامل سلامت تشکیلات است لذا باید در پروژه های عمرانی، نظارت لازم بر اقدامات و عملکرد پیمانکاران و کنترل زیر مجموعه ها با دقت توسط دستگاه های متولی انجام شود.

محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه های اجرایی در سیل اخیر و با مخاطب قرار دادن مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: برنامه ریزی، هدایت و کنترل زیر مجموعه ها را باید مورد توجه قرار دهید و بر اجرای طرح ها با دقت نظارت داشته باشید.

وی در زمینه تامین اعتبار پروژه ها گفت: اجرای پروژه ها به سرعت شروع، توافقنامه های مورد نیاز تدوین و فرصت ها را غنیمت بشمارید و کارها را به لحظات آخر موکول نکنید.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مسئولان به وظایف قانونی خود باید عمل کنند، تصریح کرد: در بودجه به مباحث تحکیم خانواده، برنامه های فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صدا و سیما نیز توجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاههای اجرایی بر عملکرد پیمانکاران به دقت نظارت داشته باشند

دستگاههای اجرایی بر عملکرد پیمانکاران به دقت نظارت داشته باشند