مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 13:052024-03-10بين الملل

کاسبی با خون


جنگ غزه و خونریزی بی سابقه ای که از 7 اکتبر، یعنی 5 ماه پیش در یکی از متراکم ترین مناطق زمین رخ داد، نتیجه اصلی خود را در بازارهای سهام آمریکا نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری نوشت: از زمان آغاز جنگ غزه، ارزش سهام بسیاری از شرکت های اسلحه سازی بزرگ آمریکا با رشد قابل توجه همراه بوده و به نظر می رسد خونریزی بیش از 30هزار نفری رژیم صهیونیستی در باریکه غزه برای صدها شرکت آمریکایی و غربی آب و نان داشته است.

رشد ارزش سهام سلاح سازان آمریکایی رشد سهام شرکت های اسلحه سازی آمریکا همزمان با آغاز جنگ غزه، بزرگ ترین نشانه سودهای مالی سرشار آمریکایی ها در نتیجه جنگ غزه است.

آمار ذیل رشد سهام شرکت های بزرگ اسلحه سازی آمریکا را در 2 ماه اول نشان می دهد، اما با سپری شدن 5 ماه از جنگ نرخ این سودها احتمالا چندبرابر شده است: رشد 8.

6 درصدی سهام ابرشرکت تسلیحاتی لاکهید مارتین: این شرکت به عنوان سازنده هواپیماهای F-35 و F-16 آمریکا در کمتر از 2ماه از آغاز جنگ غزه، 8.

6 درصد به ارزش 110 میلیارد دلار در بازار سهام نیویورک کسب سود کرد.

رشد 4.

7 درصدی سهام شرکت ریتون: این شرکت سیستم های رادار و موشکی از جمله موشک های گنبد آهنین را تولید می کند و در 50 روز نخست جنگ غزه شاهد افزایش 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبی با خون

کاسبی با خون