مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 11:202024-02-26سياسي

پخش مناظرات نامزدهای سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی


مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان از تداوم پخش مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان از تداوم پخش مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی خبر داد.

علیرضا کیخا از تداوم پخش مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی در استان خبر داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان گفت: پخش مناظره های تلویزیونی از شبکه های زاهدان، سیوستان(حوزه انتخابیه زابل)، تفتان(حوزه انتخابیه خاش)، ایرانشهر، نگاران(حوزه انتخابیه سراوان) و مکران(حوزه انتخابیه چابهار) از روز جمعه چهارم اسفندماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه دهم اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: علاوه بر 6 کانال تلوزیونی که ویژه 6 حوزه انتخابیه استان اخیراً راه اندازی شده، مجوز پخش مناظرات از شبکه استانی هامون نیز اخذ شده و در دو نوبت 6 صبح و 23:45 این مناظرات از شبکه هامون نیز پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صدا و سیمای استان، کیخا خاطرنشان کرد: پخش مناظرات استانی برای نخستین بار صورت می گیرد و می تواند کمک قابل توجهی به مخاطبان برای شناخت نامزدها و توان و برنامه های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مناظرات نامزدهای سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی

پخش مناظرات نامزدهای سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی