مطالب مرتبط:
پویش چشم به راهیم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد
پویش فرهنگی –ایمنی «چشم به راهیم» در مازندران آغاز به کار کرد
آغاز اجرای پویش «چشم به راهیم» در خراسان شمالی
پویش چشم به راهیم در سیستان و بلوچستان با هدف ایمنی سفر آغاز شد
فیلم|مدیرکل راهداری استان تهران: پویش چشم به راهیم با هدف کاهش تصادفات شکل گرفته است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 09:352024-03-18سياسي

آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پویش طرح نوروزی «چشم به راهیم» از 25 اسفند به مدت 18روز در استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پویش طرح نوروزی چشم به راهیم از 25 اسفند به مدت 18روز در استان خبر داد.

حمیدرضا پیمانجو درگفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طرح پویش چشم به راهیم با هدف کاهش حوادث جاده ای، از 25 اسفندماه 1402 تا 13 فروردین 1403 در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی خواهد شد.

وی اظهارکرد: شعار این اداره کل در استان راننده گرامی، با رعایت قوانین رانندگی حین سفر، شما هم به پویش ملی چشم به راهیم بپیوندید، است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات اثربخش برای ارتقاء ایمنی سفرهای برون شهری و کاهش حوادث رانندگی، پویش فرهنگی – ایمنی تحت عنوان چشم به راهیم به مدت 18 روز متوالی با لحاظ الزامات تقارن ایام تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان، اجرا می شود.

پیمانجو تصریح کرد: پویش نامبرده در یک ایستگاه استانی با هدف ایجاد انگیزه و توجه در همراهان راننده به منظور ایفای نقش حداکثری مؤثر و هوشمندانه جهت تحقق سفر ایمن، کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - مدیرکل راهداری - استان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در کهگیلویه و بویراحمد