مطالب مرتبط:
استمرار خدمت رسانی به مراجعان در واحدهای قضایی در ایام تعطیلات
استمرار خدمت رسانی به مراجعان در واحدهای قضایی در ایام تعطیلات
144 پایگاه اطلاع رسانی و راهنمای سفر در استان تهران فعال است
استان تهران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/ فعالیت 144 پایگاه اطلاع رسانی و راهنمای سفر
همایش دست اندرکاران کنگره ملی سرداران و 12000 شهید استان تهران در حرم امام خمینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 13:452024-03-17سياسي

خدمت رسانی به مراجعن در واحدهای قضایی استان تهران در تعطیلات


رییس کل دادگستری استان تهران از استمرار خدمت رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات سال جدید تعداد 1659 نفراز قضات کشیک در واحدهای قضایی استان تهران مشغول خدمت رسانی به مراجعان خواهند بود.

- رییس کل دادگستری استان تهران از استمرار خدمت رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات سال جدید تعداد 1659 نفراز قضات کشیک در واحدهای قضایی استان تهران مشغول خدمت رسانی به مراجعان خواهند بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران از استمرار خدمت رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: یکی از سیاست های اصلی مجموعه قضایی استان تهران در دوره تحول و تعالی این است که فرایند خدمت رسانی به مراجعان دچار وقفه نشود و مراجعان در فرایند دادخواهی خود با مشکلی مواجه نشوند.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: در همین راستا، طی دستوری تمامی واحدهای قضایی استان تهران مکلف شدند تا پیش از آغاز تعطیلات، لیست کشیک خود را در اسرع وقت تنظیم و به حوزه ریاست ارسال نمایند که خوشبختانه این مهم، اجرایی شد.

وی اظهار کرد: بر این اساس، از 24 اسفندماه سال جاری تا 24 فروردین ماه سال 1403 تعداد 1659 نفر از قضات کشیک در تمامی واحدهای قضایی استان تهران مستقر خواهند شد و به ارائه خدمات


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - استان تهران - خدمت رسانی - رییس کل دادگستری - دادگستری استان تهران - دادگستری استان - تعطیلات
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به مراجعن در واحدهای قضایی استان تهران در تعطیلات

خدمت رسانی به مراجعن در واحدهای قضایی استان تهران در تعطیلات