مطالب مرتبط:
استخوان های انتخابات در حال شکستن است/ بعد از اعتراضات سال 98 اصلاح طلبان دیگر سراغ نامزد های اجاره ای نمی روند/ با همین قانون اساسی می توان کشور را بهتر اداره کرد
انتخابات مجلس شورای اسلامی (1387–1386)پیروز اصولگرایان
رییس شورای ائتلاف کرمان: مشارکت در انتخابات، تقابل با دشمنان است
9 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد انصراف دادند
تامین امنیت انتخابات، مهمترین ماموریت پلیس است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 23:552024-02-26سياسي

شورای تامین حامی مجریان انتخابات است/ در برابر هرگونه گردن کشی از قانون می ایستیم


استاندار گلستان با انتقاد از هتک حرمت فرماندار گرگان و معاون سیاسی و امنیتی وی توسط برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران آنان به شدت واکنش نشان داد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با انتقاد از هتک حرمت فرماندار گرگان و معاون سیاسی و امنیتی وی توسط برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران آنان به شدت واکنش نشان داد.

علی محمد زنگانه در جلسه شبانه و فوری بررسی برخی رفتارهای خارج از شان برخی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنها که در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حضور ما در فرمانداری گرگان بلافاصله بعد از دریافت خبر اهانت و هتک حرمت فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی ایشان پیام روشنی دارد که تمام قد حامی و پشتیبان این عزیزان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شورای تامین استان با قاطعیت ضمن حمایت از مجریان قانون و برگزار کنندگان انتخابات با هرگونه قانون شکنی مقابله می کند، افزود: در جلسه مشترک شورای تامین استان و شهرستان های استان گلستان دادستان و اعضای شورای تامین به صورت یکپارچه و متحد اعلام کردند که در برابر هرگونه قانون شکنی و هتک حرمت به مجریان قانون ایستادگی و مقابله قانونی خواهند کرد.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - معاون سیاسی و امنیتی - نامزدهای انتخابات - مجلس شورای اسلامی - فرماندار - انتخابات مجلس - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

شورای تامین حامی مجریان انتخابات است/ در برابر هرگونه گردن کشی از قانون می ایستیم

شورای تامین حامی مجریان انتخابات است/ در برابر هرگونه گردن کشی از قانون می ایستیم