مطالب مرتبط:
زمان کوچ عشایر کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
خداحافظی زودهنگام مجری مشهور فوتبال در برنامه زنده شبکه سه
حذف زودهنگام نوشاد عالمیان از مسابقات گرند اسمش سنگاپور آفتاب نو | اخبار ورزشی
رییس سازمان امور عشایر کشور: خوزستان نگین حوزه عشایر است
هشدار زودهنگام سیل با کمک هوش مصنوعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 15:202024-03-10سياسي

عشایر زودهنگام کوچ نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،سید جواد هاشمی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در نشست هماهنگی کوچ عشایر استان افزود: - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: زمان مناسب کوچ عشایر در استان 10 اردیبهشت سال آینده است و عشایر برای جلوگیری از تخریب مراتع و در زمان مناسب کوچ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ،سید جواد هاشمی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در نشست هماهنگی کوچ عشایر استان افزود: در سفر رییس جمهور به استان توجه خوبی به حوزه زیرساخت های عشایری شده است.

  هاشمی با بیان اینکه باید از ظرفیت رییس سازمان امور عشایر کشور در راستای تأمین زیرساخت های عشایری استان استفاده کرد، گفت: کوچ زودهنگام عشایر با توجه به وضعیت بارندگی ها، باعث نابودی و از بین رفتن مراتع می شود و لازم است عشایر برای جلوگیری از تخریب مراتع و تداوم فعالیت های دامداری در زمان مناسب اقدام به کوچ کنند.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در کنار سپاه عشایر، نیروهای انتظامی تأمین کننده امنیت عشایر از نقطه آغاز کوچ هستند و به وسیله گشت و استقرار پایگاه های سیار و همچنین پایگاه های مقاومت امنیت آنها تأمین می


برچسب ها: کهگیلویه وبویراحمد - استان - عشایر - استانداری - کوچ عشایر - کهگیلویه - نشست هماهنگی
آخرین اخبار سرویس:

عشایر زودهنگام کوچ نکنند

عشایر زودهنگام کوچ نکنند