مطالب مرتبط:
کنسرت علیرضا قربانی 14 تا 21 اسفند با نوازندگان خانم در اصفهان برگزار می شود
مشکلی برای صدور مجوز کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان وجود ندارد/هنوز مجوز ها صادر نشده است
کنسرت علیرضا قربانی برگزار می شود؟
مرز جدید و عجیب برای کنسرت علیرضا قربانی
آواز ماندگار؛ علیرضا قربانی آهنگ نمانده در دلم دگر توان دوری رو با سوز و عشق میخونه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 11:002024-03-03فرهنگي

کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، از برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان با حضور بانوان نوازنده گروهش خبر داد و گفت: این کنسرت روزهای 14 تا 21 اسفندماه برگزار می شود.

- سیدمهدی سیدین نیا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در گفت وگو با ایسنا و ضمن تأیید این موضوع بیان کرد: کنسرت علیرضا قربانی با نوازندگان گروهش طبق زمان بندی تعیین شده در اصفهان برگزار می شود.

نگاهی به آنچه در مورد برگزاری کنسرت علیرضا قربانی رخ داد مهرماه امسال قرار بود کنسرت علیرضا قربانی مدت سه روز در اصفهان برگزار شود، اما این خواننده در همان روزها در صفحه اینستاگرام خود از عدم صدور مجوز برای برگزاری کنسرت خود در اصفهان خبر داد و آورده بود که: متأسفم طی روزهای گذشته علیرغم تلاش و پیگیری های خارج از تصور تیم اجرایی برای برگزاری کنسرت در شهر اصفهان، مجوز کنسرت صادر نشد.

به عنوان عضوی از جامعه هنر مستقل کشور اعلام می کنم، کم سعادت بودیم از دیدار مردم شریف و هنرپرور اصفهان که سهم غیرقابل انکاری در فرهنگ و هنر این سرزمین و حال و هوای یگانه اش دارند.

از همه عزیزانی که مثل همیشه با مهر برای حضور در کنسرتِ اشاره شده برنامه ریزی کرده بودند، عذرخواهی می کنیم و با لطف پروردگار و امیدوار به رفع برخی موانع و با انرژی مضاعف به دیدارتان خواهیم آمد.


برچسب ها: کنسرت علیرضا قربانی - علیرضا قربانی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - برگزار - اصفهان - کنسرت - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان برگزار می شود

کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان برگزار می شود