مطالب مرتبط:
آغاز جشن های نیکوکاری و عید همدلی در استان البرز
برگزاری جشن نیکوکاری با شعار عید همدلی در خراسان رضوی
آغاز به کار پایگاه های جشن نیکوکاری در البرز
آغاز به کار پایگاه های جشن نیکوکاری در البرز
دبیر شورای اطلاع رسانی البرز: انتخابات البرز در سلامت کامل برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 13:052024-03-03سياسي

جشن نیکوکاری و عید همدلی در البرز برگزار می شود


مدیر کل کمیته امداد البرز از برگزاری جشن نیکوکاری و عید همدلی با هدف کمک به خانواده های نیازمند و مددجویان کمیته امداد امام(ره) خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیر کل کمیته امداد البرز از برگزاری جشن نیکوکاری و عید همدلی با هدف کمک به خانواده های نیازمند و مددجویان کمیته امداد امام(ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا البرزی روز یکشنبه 13 اسفند با بیان اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته در هفته احسان و نیکوکاری، جشن ملی نیکوکاری برگزار خواهد شد، گفت: این جشن با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان به منظور فراهم نمودن حضور گسترده مردم نوعدوست و خیّران جهت کمک به خانواده های نیازمند و مددجویان کمیته امداد امام(ره) برگزار خواهد شد.

البرزی با اشاره به اینکه شعار امسال در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم است، گفت: جشن نیکوکاری هم زمان در روز دوشنبه 14 اسفند ماه در سراسر مدارس استان با هماهنگی آموزش و پرورش و همچنین در روز 17 اسفند ماه در 13 دفتر کمیته امداد امام (ره) و 360 مرکز نیکوکاری استان و 18 اسفند ماه در سراسر کشور در مصلی های نماز جمعه، خدمتگزاران این نهاد آماده جمع آوری کمک های مردم نیکوکار البرز هستند.

وی با بیان اینکه غیر از پایگاه های ثابت 40 پایگاه سیار نیز برای جمع آوری هدایای مردم به نیازمندان پیش بینی شده است، گفت: خیّران نیک اندیش در طول سال


برچسب ها: جشن نیکوکاری - مددجویان کمیته امداد - نیکوکاری - خانواده های نیازمند - کمیته امداد - مدیر کل کمیته امداد - کمیته امداد البرز
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیکوکاری و عید همدلی در البرز برگزار می شود

جشن نیکوکاری و عید همدلی در البرز برگزار می شود