چگونگی شکایت از آژانس ها و جزییات 388 پرونده تخلفمعاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری از راه اندازی سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات گردشگری از ابتدای سال 1403 خبر داد و جزییاتی را از رسیدگی به 388 پرونده شکایت در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی تشریح کرد. - معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری از راه اندازی سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات گردشگری از ابتدای سال 1403 خبر داد و جزییاتی را از رسیدگی به 388 پرونده شکایت در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی تشریح کرد. اسماعیل برات به ایسنا گفت: در سال 1402، کمیسیون عالی نظارت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به 388 پرونده شکایت در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی رسیدگی و رأی صادر کرد و در نتیجه آن، به جز مواردی که در طول رسیدگی به علت توافق و مصالحه طرفین حل و فصل شدند، مبلغ 22 میلیارد و 986 میلیون و 585 هزار و 500 ریال (22. 986. 585. 500 ریال)، 10 هزار و 714 دلار، 802 یورور و 3000 درهم به مسافران مسترد شده است. معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری با یادآوری وظایف وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره رسیدگی به شکایت های گردشگری، اظهار کرد: بر اساس ماده 31 آیین نامه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و ماده 17 آیین نامه تأسیسات گردشگری، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری وظیفه نظارت بر فعالیت و رسیدگی به شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از اتباع ایرانی و خارجی از تأسیسات گردشگری و دفاتر خ برچسب ها: دفاتر خدمات مسافرتی - ارزیابی خدمات - خدمات مسافرتی - رسیدگی - گردشگری - معاون نظارت - خدمات |
آخرین اخبار سرویس: |