مطالب مرتبط:
جدیدترین خبر از افزایش حقوق کارگران در سال 1403/ در آخرین جلسه کمیته مزد چه گذشت؟ وزارت بهداشت سبد جدید غذایی ارائه داده! این موضوع برای گروه کارگری عجیب و غیر قابل قبول است/ این اقدام در راستای ارزان سازیِ سبد معیشت اتفاق افتاده است!
سقوط سنگین ایرانیان به زیر خط فقر مطلق/ بقا فقط با تخم مرغ؛ وقتی سبد معیشت بیش از 28 میلیون است!
یک خبرگزاری: حتماً رقم سبد معیشت در کلانشهرها از 30 میلیون تومان فراتر رفته! آمارها گواه روشنی هستند بر سقوط سنگین به زیر خط فقر مطلق! بقا فقط با تخم مرغ است!
انتقاد کارگران از گزارش وزارت بهداشت درباره سبد غذایی در کمیته مزد
انتقاد کارگران از گزارش وزارت بهداشت درباره سبد غذایی در کمیته مزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 10:202024-03-05اقتصادي

رونمایی از سبد جدید غذایی و گزارشی از خط فقر


نشست شورای عالی کار امروز در حالی با حضور شرکای اجتماعی برگزار می شود که روز گذشته گزارشی از خط فقر توسط معاونت رفاه وزارت کار در کمیته مزد ارائه و از سبد جدید غذایی وزارت بهداشت رونمایی شد.

- نشست شورای عالی کار امروز در حالی با حضور شرکای اجتماعی برگزار می شود که روز گذشته گزارشی از خط فقر توسط معاونت رفاه وزارت کار در کمیته مزد ارائه و از سبد جدید غذایی وزارت بهداشت رونمایی شد.

نمایندگان کارگری معتقدند این سبد در جهت ارزان سازی سبد معیشت خانوارهای کارگری بوده و از کاهش میزان کالری مورد نیاز خانوار حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته و پیش از برگزاری نشست امروز شورای عالی کار کمیته مزد با حضور معاون رفاه و معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان گروه کارفرمایی و کارگری تشکیل جلسه داد و کلیات و اطلاعاتی در خصوص سبد معیشت مطرح شد.

در این جلسه علیرضا عسگریان - معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی درخصوص طرح کالابرگ الکترونیک و اقدام دولت در تامین سبد غذایی خانوارهای دهک 1 تا 7 ارائه کرد.

به گفته مقامات کارگری در چهارمین جلسه کمیته مزد شورای عالی کار عدد و رقمی درمورد نرخ سبد معیشت کارگران رد و بدل نشد ولی گزارشات خط فقر ارائه شد.


برچسب ها: شورای عالی کار - شورای عالی - کمیته مزد - وزارت - وزارت بهداشت - اجتماعی - رونمایی
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سبد جدید غذایی و گزارشی از خط فقر

رونمایی از سبد جدید غذایی و گزارشی از خط فقر