مطالب مرتبط:
دمای هوای گلستان به 25 درجه می رسد
اگر بحث تهاتر نفت در خصوص ورود چینی ها به حوزه مسکن مطرح باشد، خطرناکترین کاری ست که می توانند انجام دهند / این کار یعنی ورود پول نفت به بخش مسکن که باعث ایجاد یک تورم بسیار شدید می شود / چینی ها نه پول می آورند نه زیرساخت، چون نمی توانند در ایران کار کنند
راه اندازی سیستم موقعیت یاب ماشین آلات در باتری یک
اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی آموزش درجه داری
مرگ مردی که در قلبش باتری داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 13:302024-03-05اقتصادي

باتری لیتیومی چینی ها در دمای منفی 80 درجه سانتیگراد کار می کند


یک الکترولیت جدید باتری ها را قادر می سازد در دماهای بسیار پایین کار کنند و محدوده عملیاتی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

- یک الکترولیت جدید باتری ها را قادر می سازد در دماهای بسیار پایین کار کنند و محدوده عملیاتی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یک پیشرفت قابل توجه در فناوری باتری ها، گروهی از پژوهشگران چینی الکترولیت جدیدی را توسعه داده اند که باتری های لیتیوم یونی را قادر می سازد تا در دماهای بسیار پایین به طور موثر عمل کنند.

به نقل از آی ای، یک گروه بین المللی از پژوهشگران به رهبری فن شیولین(Fan Xiulin) استاد دانشگاه ژیجیانگ(Zhejiang) در چین ابتکاری به خرج داده است که به باتری ها اجازه می دهد در دمای منفی 80 درجه سانتیگراد(منفی 112 درجه فارنهایت) به شکل موثر کار کنند.

پژوهشگران همچنین مکانیسم انتقال یونی را که قبلاً کشف نشده بود در باتری ها کشف کرده اند که این پتانسیل را دارد که پایه ای برای توسعه باتری های پرانرژی با قابلیت عملکرد در شرایط دوشار ایجاد کند.

شیولین تاکید می کند که این باتری ها می توانند در زمینه های مختلفی مانند مخابرات، قطار، اکتشاف قطب شمال، هوانوردی و وسایل نقلیه الکتریکی کاربرد داشته باشند.


برچسب ها: باتری ها - باتری - پژوهشگران - الکترولیت - عملیاتی - استاد دانشگاه - لیتیوم
آخرین اخبار سرویس:

باتری لیتیومی چینی ها در دمای منفی 80 درجه سانتیگراد کار می کند

باتری لیتیومی چینی ها در دمای منفی 80 درجه سانتیگراد کار می کند