مطالب مرتبط:
هشدار هواشناسی: وزش باد شدید در استان های جنوبی ایران
آیا مدارس استان خراسان جنوبی و بیرجند فردا چهارشنبه 16 اسفند ماه 1402 تعطیل است؟ تعطیلی مدارس بیرجند چهارشنبه 16 اسفند 1402
اقدامات آبخیزداری تنها در 17 درصد حوزه های آبخیز استان کرمان انجام شده است
امسال؛ 2000 نفر عضو کانون های مساجد استان کرمان شده اند
بیش از 85 هزار نفر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 12:502024-03-05سياسي

شکرالهی: استان جدید کرمان جنوبی ظرفیت های فراوانی دارد


نماینده شهرستان های جنوبی استان کرمان با تاکید بر لزوم تسریع در تشکیل استان کرمان جنوبی اظهار کرد: این استان جدید ظرفیت های فراوانی دارد که باید به آن توجه شود.

- نماینده شهرستان های جنوبی استان کرمان با تاکید بر لزوم تسریع در تشکیل استان کرمان جنوبی اظهار کرد: این استان جدید ظرفیت های فراوانی دارد که باید به آن توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور شکرالهی نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 15 اسفند 1402 صحن مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به اعلام رییس جمهوری در خصوص موافقت دولت با تشکیل استان کرمان جنوبی، خواستار تسریع در تشکیل این استان شد و گفت: این استان جدید ظرفیت های فراوانی دارد که باید به آن توجه شود.

وی همچنین در تذکری به وزیر نفت درباره تصمیم این وزارتخانه در خصوص کاهش سهمیه سوخت خودرو های شخصی و ماشین آلات کشاورزی، تاکید کرد: تصمیم برای کاهش سهمیه سوخت خودرو های شخصی و ماشین آلات کشاورزی با اقلیم منطقه کهنوج و رودبار زمین همخوانی ندارد و زندگی مردم را مختل کرده و بحران سوخت در جنوب کرمان در حال تبدیل به یک بحران امنیتی و اجتماعی است و هر روزه شاهد سوختن جوانان از آتش بی تدبیری ها هستیم.


برچسب ها: استان کرمان - استان - کرمان - جنوبی - فراوانی - نماینده - تشکیل
آخرین اخبار سرویس:

شکرالهی: استان جدید کرمان جنوبی ظرفیت های فراوانی دارد

شکرالهی: استان جدید کرمان جنوبی ظرفیت های فراوانی دارد