مطالب مرتبط:
دستور فوری به فرماندهان ارتش برای امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
امدادرسانی به بیش از 24 هزار سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
امدادرسانی به 24 هزار نفر در سیل سیستان و بلوچستان
امدادرسانی و توزیع اقلام ضروری به آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان ادامه دارد
امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 11:202024-03-06اجتماعي

امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان ادامه دارد


معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به سیل زدگان از همان ساعات اولیه در دستورکار قرار گرفت تا شرایط هر چه زودتر از حالت بحرانی به شرایط پایدار برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، بیجار معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان این استان گفت: امدادرسانی به سیل زدگان از همان ساعات اولیه فعالیت سامانه بارشی انجام شد و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در مناطق صعب العبور و سیل زده که امکان امدادرسانی زمینی در آن وجود نداشت، با مساعد شدن هوا و فعالیت بالگردها توزیع اقلام به صورت هوایی در دستورکار قرار گرفت و هم اکنون مشکل خاصی در زمینه امدادرسانی نداریم.

معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اتصال کامل شبکه برق در روستاهای سیل زده استان بیان کرد: هم اکنون 9 روستا مشکل آب دارند و آب مابقی روستاها پایدار شده و دسترسی جاده ای 46 روستا با مشکل مواجه است که عمدتا امدادرسانی با خودروهای سنگین انجام می شود.

بیجار گفت: طبق گزارش های سازمان هواشناسی و ورود سامانه بارشی جدید در سیستان و بلوچستان، همه دستگاه های اجرایی از آمادگی کامل برخوردارند.


برچسب ها: استاندار سیستان و بلوچستان - امدادرسانی به سیل زدگان - سیستان و بلوچستان - امدادرسانی - معاون امور عمرانی - بلوچستان - معاون امور
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان ادامه دارد

امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان ادامه دارد