مطالب مرتبط:
دکتر احمدی: کمک به رشد و توسعه هلدینگ های تخصصی در کانون توجه بانک شهر قرار دارد
اعطای «نشان رشد» به 1800 کتاب در جشنواره ملی کتاب رشد
گلستان پیشرو در توسعه فیبرنوری | بستر ارائه خدمات نوین به کسب و کارها فراهم شد
ارتقای مرکز تعاملات علم و فناوری به سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی
خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم/ راه نجات، استقرار مردم سالاری توسعه گراست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 18:452024-03-06فرهنگي

«نشان رشد» باید توسعه پیدا کند


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره ملی کتاب رشد را اتفاق مهمی دانست که تاکنون 21 دوره از آن به شکل متوالی برگزار شده است.

- معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره ملی کتاب رشد را اتفاق مهمی دانست که تاکنون 21 دوره از آن به شکل متوالی برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسر احمدوند در آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد که با شعار کتاب خوب آینده خوب عصر امروز در مجموعه باغ کتاب تهران برگزار شد، گفت: این جشنواره در قواره یک رویداد با کیفیت و معتبر و معتبر است که دارای جایگاه بالایی است.

امسال بیش از 18 هزار عنوان کتاب با عنوان کودک در سال 1402 منتشر شده و امیدواریم این آمار تا پایان سال به بیش از 20 هزار عنوان برسد.

احمدوند اظهارکرد: سال گذشته بیش از 16 هزار عنوان کتاب کودک در کشور منتشر شده بود که تعدادی از این آثار، آثار با کیفیتی هستند برخی متوسط و برخی ضعیف اند اما همین اعداد نشان دهنده رشد قابل توجه در تولید محتوا در حوزه کودک و نوجوان در کشور است.

وی آماری از حوزه نشر کتاب کودک در سال های قبل از انقلاب اسلامی ارائه کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 کل کتاب هایی که در کشور در همه حوزه ها منتشر شده بود کمتر از 3000 عنوان بود اما فقط در بهمن ماه امسال حدود 9000 عنوان کتاب در کشو


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - معاون امور فرهنگی - جشنواره ملی - جشنواره - کتاب
آخرین اخبار سرویس:

«نشان رشد» باید توسعه پیدا کند

«نشان رشد» باید توسعه پیدا کند