مطالب مرتبط:
نامزد انتخابات مجلس در آستارا: مردم خسته از شعارهای واهی و بی عمل هستند
اجرای طرح آزمایشی نظارت نظامیان بر مدارس در ازبکستان
عزل یک مدیر کوهدشتی برای دخالت در روند اجرای انتخابات
پورمحمدی، نامزد خبرگان: «نظارت» تقویت و پشتیبانی از رهبری است/ نظارت باید واقعی باشد/ واقف نیستیم به چه جهتی روحانی را احراز صلاحیت نکردند/ متأسفانه حال و هوای انتخابات ضعیف است
نامزد انتخابات ایلام:مطالبه مردم با مشارکت و انتخاب اصلح در قالب نظارت و قانون محقق می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 18:102024-02-26سياسي

نظارت 86 بازرس بر روند اجرای انتخابات در آستارا


رییس هیأت بازرسی حوزه انتخابیه شهرستان آستارا گفت: 86 بازرس و سربازرس بر روند اجرای انتخابات در 86 شعبه أخذ رأی در شهرستان مرزی آستارا نظارت خواهند کرد.

- ایسنا/گیلان رییس هیأت بازرسی حوزه انتخابیه شهرستان آستارا گفت: 86 بازرس و سربازرس بر روند اجرای انتخابات در 86 شعبه أخذ رأی در شهرستان مرزی آستارا نظارت خواهند کرد.

محمد کرم زادگان 7 اسفند در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: عزم ما در انتخابات 11 اسفند ماه سال جاری بر رعایت اصل بیطرفی و ایجاد فضای آرام و با نشاط انتخاباتی است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده و اعتماد مردم را بزرگترین پشتوانه خود می دانیم.

وی با بیان این که صیانت از آرای مردم بر اساس قانون وظیفه بازرسان انتخابات است، از تشکیل ستاد بازرسی و بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده در حوزه انتخابیه آستارا خبر داد و افزود: بازرسان با اجرای کامل قانون و تیزبینی به وظایف اصلی خود که همان امانتداری از آرای مردم است عمل خواهند کرد.

کرمزادگان گفت: با حرکت در چارچوب قانون و طبق آیین نامه و مقررات انتخابات، در جهت ساماندهی و ایجاد فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی و سالم در حوزه انتخابیه آستارا تلاش می شو


برچسب ها: انتخابات - بازرس - آستارا - شهرستان - شهرستان آستارا - انتخابات مجلس - حوزه انتخابیه
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 86 بازرس بر روند اجرای انتخابات در آستارا

نظارت 86 بازرس بر روند اجرای انتخابات در آستارا