مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 23:502024-03-12حوادث

مجروح شدن سه مامور انتظامی در ماموریت چهارشنبه پایانی سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ «علی همه خانی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شامگاه سه شنبه اظهار داشت: با آغاز ماموریت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در چهارشنبه پایانی سال با هدف تامین امنیت شهروندان، - سرهنگ همه خانی از مجروح شدن سه نفر از ماموران انتظامی پایتخت در جریان حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: این سه نفر برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شامگاه سه شنبه اظهار داشت: با آغاز ماموریت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در چهارشنبه پایانی سال با هدف تامین امنیت شهروندان، واحد های انتطامی در مناطق مختلف تهران مستقر و نسبت به اجزای ماموریت های محوله اقدام کردند.

وی افزود: تا ساعت 22 امشب متاسفانه سه نفر از پرسنل انتظامی بخاطر پرتاب نارنجک دست ساز در مناطق فلاح و خیابان هنگام از ناحیه صورت مجروح و بلافاصله جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ همه خانی تاکید کرد: متاسفانه یکی از پرسنل از ناحیه صورت دچار جراحت و مصدومیت شدید شده که در حال حاضر جهت عمل جراحی به اتاق عمل منتقل شده و مداوای دو مامور دیگر نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجروح شدن سه مامور انتظامی در ماموریت چهارشنبه پایانی سال

مجروح شدن سه مامور انتظامی در ماموریت چهارشنبه پایانی سال