مطالب مرتبط:
استاد دانشگاه زنجان: انتخابات باید به سمت حزبی حرکت کند/ چرا باید مشارکت حداکثری باشد؟ + فیلم
دعوت اساتید بسیجی برای مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند
با مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده ایران تضمین می شود
دعوت به حضور حداکثری هلال احمری ها در انتخابات بدون جانبداری سیاسی
رییس فدراسیون گلف دعوت به شرکت در انتخابات کرد آفتاب نو | اخبار ورزشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 11:202024-02-28سياسي

دعوت رییس دانشگاه علامه طباطبایی برای مشارکت حداکثری در انتخابات


رییس دانشگاه علامه طباطبایی دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات روز جمعه 11 اسفندماه 1402 دعوت کرد.

- رییس دانشگاه علامه طباطبایی دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات روز جمعه 11 اسفندماه 1402 دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم را برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 11 اسفندماه 1402 دعوت کرد.

معتمدی با بیان اینکه یک شور و نشاط عمومی در بین مردم وجود دارد، گفت: انتظار می رود که همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین المللی داریم، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، وی تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای کمک می کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانونگذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآم


برچسب ها: دانشگاه علامه طباطبایی - دانشگاه - علامه طباطبایی - دانشگاه علامه - رییس دانشگاه - انتخابات - مشارکت در انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رییس دانشگاه علامه طباطبایی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

دعوت رییس دانشگاه علامه طباطبایی برای مشارکت حداکثری در انتخابات