مطالب مرتبط:
نماینده مجلس: رقم سبد معیشت کارگران چیزی بالغ بر 21 میلیون تومان است اما دولت 16 میلیون را قبول دارد! مذاکرات جلسات شورای عالی کار کامل منتشر شود نه گزینشی
تردد بیش از 1.6 میلیون وسیله نقلیه در جاده های آذربایجان غربی از آغاز اجرای طرح نوروزی 1403
واریز یارانه معیشتی فوق العاده نوروزی برای دهک 1 تا 3 | مبلغ یارانه واریزی 2 میلیون و 410 هزار تومان است | با این کد دستوری حساب یارانه خود را چک کنید
اولین ویدئو از دکتر ظریف درباره خاطرات 8ساله وزارتش منتشر شد
بیانیه کمیته ویژه منتخب رییس جمهور برای بررسی ناآرامی های سال 1401 منتشر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 11:302024-03-18اقتصادي

نسخه نوروزی نشان منتشر شد/ قابلیت جستجو میان 2 میلیون نقطه


هر سال با نزدیک شدن به نوروز، «نقشه نشان» نسخه نوروزی خود را با بهبودهایی در عملکرد اپلیکیشن و اضافه کردن قابلیت های جدید به آن، منتشر می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی هر سال با نزدیک شدن به نوروز، نقشه نشان نسخه نوروزی خود را با بهبودهایی در عملکرد اپلیکیشن و اضافه کردن قابلیت های جدید به آن، منتشر می کند.

نشان با بیش از 2 میلیون نقطه ثبت شده روی نقشه، امسال تغییراتی کاربردی در بخش جستجوی خود داده که کاربران را با تجربه بهتری در پیدا کردن مکان های مختلف مواجه می کند.

در سایر بخش های این نقشه و مسیریاب نیز شاهد تغییراتی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی نشان، در ماه های گذشته نشان با امکاناتی مانند تیک آبی برای کسب وکارها، در جهت شناخته شدن به عنوان یک مرجع برای پیدا کردن هر مکانی که کاربر به دنبال آن می شود، حرکت کرد.

با این استراتژی، نشان اکنون به نقشه ای جامع تر با بیش از 2 میلیون نقطه ثبت شده (POI) تبدیل شده است و با مشارکت کاربران هر روز به تعداد این نقاط افزوده می شود.

با این تعداد مکان ثبت شده، نشان دیگر تنها یک مسیریاب نیست و می تواند به عنوان یک نقشه کاربردی برای تمام کاربران و نه صرفا افرادی که به دنبال مسیریابی هستند، قابل استفاده باشد.


برچسب ها: نشان - نقشه - قابلیت - نوروزی - نقشه نشان - اپلیکیشن - منتشر
آخرین اخبار سرویس:

نسخه نوروزی نشان منتشر شد/ قابلیت جستجو میان 2 میلیون نقطه

نسخه نوروزی نشان منتشر شد/ قابلیت جستجو میان 2 میلیون نقطه