مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 18:302024-02-20اقتصادي

بهره وری نیروی کار در آذربایجان شرقی باید افزایش یابد


استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: استان ما باید یک استان پیشرو در حوزه اقتصادی و با رویکرد صنعتی باشد و وقتی یک استان رشد قابل توجهی در این زمینه داشته باشد نباید مسأله بیکاری در آن مطرح شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: استان ما باید یک استان پیشرو در حوزه اقتصادی و با رویکرد صنعتی باشد و وقتی یک استان رشد قابل توجهی در این زمینه داشته باشد نباید مسأله بیکاری در آن مطرح شود.

مالک رحمتی در جلسه کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: خوشبختانه توجه همه مسئولان در استان به مقوله اشتغال است و نتایج قابل تقدیری هم حاصل شده، اما با این وجود با تعداد قابل توجه بیکار در استان مواجهیم که نشان می دهد مسأله اشتغال کامل حل نشده است.

وی با بیان اینکه کارگروه اشتغال، مهم ترین و راهبردی ترین مرجع تصمیم گیری در حوزه اشتغال در استان است، افزود: نباید خودمان را با اعداد و ارقام دلخوش کنیم، واقعیت موجود در مراجعات مردمی به ویژه در میان تحصیل کردگان، گویای چیز دیگری است و اگر به این موضوع توجه نکنیم با چالش جدی مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه بهره وری نیروی کار در کشور ما فاصله زیادی با استانداردهای جهانی داشته و مطلوب نیست، گفت: رویکرد جدیدی که باید به آن توجه شود افزایش بهره وری نیروی کار از طریق آموزش، توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری نیروی کار در آذربایجان شرقی باید افزایش یابد

بهره وری نیروی کار در آذربایجان شرقی باید افزایش یابد