مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 09:052024-02-23بين الملل

نفاق واشنگتنی!


اظهارات اخیر «اندی اوگلز» عضو حزب جمهوریخواه و مجلس نمایندگان آمریکا درباره کودکان غزه پرده ای تازه از بی اعتقادی سیاستمداران آمریکایی به اصولی نظیر حقوق بشر را به نمایش گذاشته است.

- اظهارات اخیر اندی اوگلز عضو حزب جمهوریخواه و مجلس نمایندگان آمریکا درباره کودکان غزه پرده ای تازه از بی اعتقادی سیاستمداران آمریکایی به اصولی نظیر حقوق بشر را به نمایش گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الف نوشت: بیراه نیست اگر بگویم جنگ غزه و توحش عجیب و غریب صهیونیست ها در قالب آن، کلکسیونی از رسوایی و بی آبرویی را هم برای رژیم اشغالگر قدس و هم دولت آمریکا به عنوان اصلی ترین حامی بین المللی صهیونیست ها به بار آورده است.

کنشگرانی که در طی سال های سال، با تکیه بر اهرم های تبلیغاتی و رسانه ای خود، به هر نحو ممکن سعی داشته اند چهره ای زیبا و دلپذیر را از خودشان به نمایش بگذارند و در عین حال، جریان های منتقد و مخالفانشان را به مثابه کنشگرانی منفی و حتی غیرانسانی تصویرسازی کنند و روایت های دروغینی را در مورد آن ها در عرصه بین المللی ارائه کنند.

با این همه، جنگ غزه به یکباره تمامی این رویه های منافقانه و استانداردهای دوگانه را کنار زد و جهانیان را با واقعیت های صهیونیست ها و سیاست بین المللی دولت آمریکا آشنا کرد.


برچسب ها: مجلس نمایندگان آمریکا - نمایندگان آمریکا - آمریکا - مجلس نمایندگان - حزب جمهوریخواه - سیاستمداران - صهیونیست ها
آخرین اخبار سرویس:

نفاق واشنگتنی!

نفاق واشنگتنی!