مطالب مرتبط:
ببینید | بزرگراه اصلی شهر کرمان غرق در آب
ورودی آب رودخانه های اصلی به دریاچه ارومیه 3 برابر شد
یاران کاپیتان پرسپولیس تیم اصلی را مغلوب کردند
سهم آب رودخانه های اصلی به دریاچه ارومیه سه برابر شد
نتانیاهو کلیدهای اصلی موفقیت مذاکرات را رد می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 11:552024-02-26اجتماعي

معابر اصلی شهر همدان باز است


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از پاکسازی تمام معابر اصلی شهر همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر معابر اصلی شهر همدان باز است و احتیاجی به برف روبی ندارد.

- ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از پاکسازی تمام معابر اصلی شهر همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر معابر اصلی شهر همدان باز است و احتیاجی به برف روبی ندارد.

مرتضی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هیچ مشکلی در معابر اصلی برای تردد وجود ندارد، اظهار کرد: نیروهای شهرداری از ساعت چهار صبح امروز تمام معابر شهر همدان را برف روبی کردند.

وی با تأکید بر اینکه تا ساعت 7 صبح پاکسازی کامل شهر انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای شهرداری کوچه ها و خیابان های فرعی را پاکسازی می کنند.

رضایی با اشاره به اینکه در هر چهار منطقه به صورت مجزا عملیات برف روبی انجام می شود، یادآور شد: 14 نقطه شروع عملیات برف روبی در سطح شهر همدان وجود دارد که همزمان با هم آغاز می شود و اینگونه نیست اول مرکز شهر برف روبی شود بعد سایر نقاط.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان افزود: 200 دستگاه ماشین آلات شهرداری و بخش خصوصی به همراه 700 نیرو اقدام به عملیات برف روبی و پاکسازی معابر شهر کردند که همزمان عملیات تیغه زنی، برف روبی و نمک پاشی صورت می گیرد.


برچسب ها: شهر همدان - همدان - خدمات شهری شهرداری همدان - برف روبی - معابر - پاکسازی - شهرداری
آخرین اخبار سرویس:

معابر اصلی شهر همدان باز است

معابر اصلی شهر همدان باز است