مطالب مرتبط:
قیمت حامل های انرژی سال آینده تغییر نمی کند/ افزایش 3برابری منابع بهینه سازی انرژی
حفظ قدرت خرید کارگران در سال آینده
پیش بینی 40 کارشناس از بازار برنده در سال آینده
آینده مسکن در سال 1403; افزایش قیمت یا ثبات
اجرای 930 پروژه اساسی برای سال آینده در تبریز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 10:002024-02-27اقتصادي

حامل های انرژی سال آینده گران نمی شود


معاون برنامه ریزی وزیر نفت با اشاره به اینکه با ایجاد حساب بهینه سازی، در سال 1403 نسبت به امسال رشد حداقل سه برابری منابع بهینه سازی را شاهد خواهیم بود، - معاون برنامه ریزی وزیر نفت با اشاره به اینکه با ایجاد حساب بهینه سازی، در سال 1403 نسبت به امسال رشد حداقل سه برابری منابع بهینه سازی را شاهد خواهیم بود، گفت: پیش بینی این است که در این حساب، 40 تا 50 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های بهینه سازی مصرف انرژی تأمین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هوشنگ فلاحتیان با اشاره به اینکه بودجه سال 1403 از سوی دولت به مجلس تقدیم شده است، گفت: در موضوع نفت و انرژی ابعاد گوناگونی در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: درباره تولید نفت و گاز مفروض هایی برای بودجه 1403 دیده شده که اگر به تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان برسد و ابلاغ شود، روزانه حداقل یک میلیون و 600 هزار بشکه صادرات نفت و میعانات گازی از کشور انجام خواهد شد.

750 هزار میلیارد تومان اعتبار نفتی برای یارانه های سال آینده معاون برنامه ریزی وزیر نفت با تأکید بر اینکه عدد مشخصی هم برای صادرات گاز طبیعی پیش بینی شده است، گفت: برای منابعی که مربوط به یارانه ها، طرح های معیشتی و بهینه سازی است و با عنوان تبصره 14 در بودجه تعریف می شود، در بودجه سال 1403 در تبصره 8 درج شده است که بر اساس آن 75


برچسب ها: بهینه سازی - معاون برنامه ریزی - برنامه ریزی - سازی - بهینه سازی مصرف انرژی - سال آینده - اشاره
آخرین اخبار سرویس:

حامل های انرژی سال آینده گران نمی شود

حامل های انرژی سال آینده گران نمی شود