مطالب مرتبط:
لامعی: تشکیل مجلس قوی با انتخاب اصلح ترین افراد میسر می شود
فیلم | ویژگی های نماینده اصلح
فیلم| ضرورت انتخاب اصلح
نماینده اصلح صندلی مجلس را سکوی رسیدن به هتام بی ارزش دنیا قرار نمی دهد
نماینده اصلح منافع ملی را فدای منافع جناحی نمی کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 13:252024-02-29سياسي

چگونه نامزد اصلح را تشخیص بدهیم؟


در ایام گذشته افراد یک قبیله یا قلعه با توجه به محدود بودن رجل و کوچک بودن محیط زندگی با گردهمایی هایی کوچک امرا و تصمیم گیرندگان را انتخاب می کردند.

- امروز این سوال برای بسیاری از افراد جامعه مطرح است که چگونه می توانیم نامزد اصلح را تشخیص بدهیم؟ بدیهی که یکی از راه کارهای تشخیص نامزد اصلح استفاده از نظر و مشورت افراد معتمد و صاحبنظر است، اما معیارهایی مانند؛ ویژگیهای اخلاقی، رفتاری، اعتقادی و یا قدرت مدیریت، آینده نگری و امثال آن، مؤلفه هایی هستند که می توانند مبنای قضاوت ما قرار گیرند.

مؤلفه هایی دیگری نیز وجود دارد، که می توانند مبنای قضاوت ما قرار گیرند و مهمترین آنها عبارتند از: نحوه برخورد با رقبای انتخاباتی: متأسفانه گاهی برخی از داوطلبین رقابتهای انتخاباتی برای کسب پیروزی در رقابتها، مبادرت به طرح مباحثی می کنند که نه تنها آبرو و حیثیت رقبای خود را زیر سوأل می برد، بلکه جایگاه و اعتبار کل نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز دچار خدشه می کند.

به عبارت دیگر برخی از داوطلبین حاضرند به هر قیمتی و به هر شکل ممکن (به حق یا نا به حق) از دیگران به عنوان نردبانی برای موفقیت خود بهره ببرند.

بدیهی است، این رویکرد ناصواب و خسارتبار بیانگر آن است که تقوای الهی جایگاهی در وجود این افراد ندارد و به همین دلیل این رفتار غل


برچسب ها: انتخاب - انتخاباتی - هایی - نامزد - تشخیص - افراد - اصلح
آخرین اخبار سرویس:

چگونه نامزد اصلح را تشخیص بدهیم؟

چگونه نامزد اصلح را تشخیص بدهیم؟