مطالب مرتبط:
خرید لوازم آرایشی از دست فروش ها تهدید کننده سلامت
آیا فروش طلای دست دوم ممنوع شد؟ | طلافروشان بخوانند
فروش طلای دست دوم ممنوع شد؟
ممنوعیت فروش طلای دست دوم؟
فروش طلای دست دوم ممنوع شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 10:202024-02-26پزشكي

از دست فروش ها و زیر پله ای ها لوازم آرایشی نخرید


مدیرکل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ضمن تاکید بر پرهیز از خرید لوازم آرایشی از دست فروش ها و زیر پله ای ها، گفت: لازم است در مصرف لوازم آرایشی حتما به برچسب اصالتی که توسط سازمان غذا و دارو صادر می گردد توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود آل بویه - مدیرکل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: محصولات آرایشی بهداشتی از فرآورده های پرمصرف هستند و به دلیل ارتباط مستقیم این محصولات با سلامت افراد، برخورداری از استانداردهای کیفی در آنها بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین سازمان غذا و دارو به عنوان یکی از ارکان متولی سلامت کشور، نقش موثری در حفظ و ارتقای کیفیت و بررسی ایمنی این محصولات و نیز نظارت بر بازارهای مصرف آنها دارد.

آل بویه افزود: پاسخ به چرایی گرایش جامعه به لوازم آرایشی، به حوزه جامعه شناسی و فرهنگ باز می گردد ولی آنچه از ما به عنوان متولیان سلامت و این حوزه انتظار می رود تضمین سلامت محصولات است؛ به این معنی که هم محصولات آرایشی و بهداشتی عاری از مواد مضر و ممنوعه در ترکیب خود باشند، هم فرآیند تولید و ساخت این فرآورده ها از استانداردهای کیفی لازم برخوردار باشد و دیگر اینکه بازار مصرف معتبر و مطلوب در مورد آنها وجود داشته باشد.


برچسب ها: سازمان غذا و دارو - لوازم آرایشی - غذا و دارو - آرایشی و بهداشتی - سازمان - مدیرکل امور - بهداشتی
آخرین اخبار سرویس:

از دست فروش ها و زیر پله ای ها لوازم آرایشی نخرید

از دست فروش ها و زیر پله ای ها لوازم آرایشی نخرید