مطالب مرتبط:
افتتاح آزادراه 8 کیلومتری بدون باند برگشت به دست رییس جمهور!
نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان افتتاح شد
ترمینال ورودی شماره 2 فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز افتتاح شد
آزادراه منجیل - رودبار دوشنبه افتتاح می شود
یکی دیگر از مدارس مصوب سفر رییس جمهور بهارستان افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 15:302024-03-10سياسي

اگر قوانین دست و پاگیر نبود به جای3طرح 30طرح افتتاح می شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در مراسم رونمایی «سامانه تجزیه هوشمند، برای انواع مرسولات پستی»، - مدیرعامل پست در آیین رونمایی از سورتینگ هوشمند مبادلات گفت: اگر قوانین دست و پاگیر نبود به جای 3طرح از 30 طرح رونمایی می کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در مراسم رونمایی سامانه تجزیه هوشمند، برای انواع مرسولات پستی ، اظهار کرد: نهضت هوشمندسازی شرکت ملی پست از گذشته آغاز شده بود، اما در دولت سیزدهم این اتفاق سرعت بیشتری به خود گزفته است و از مسئولین و دست اندرکاران امر انتظار می رود برای رسیدن به پست هوشمند موانع را برطرف کنند وی افزود: اگر موانع نبود امروز به جای 3 سامانه هوشمند باید از 30 سامانه هوشمند رونمایی می کردیم، اما نظارت های سختگیرانه مراجع و قوانین دست و پاگیر باعث شده روند هوشمندسازی پست کند شود.

لیایی ادامه داد: برای رسیدن به جایگاهی که ترسیم شده نیازمند همکاری و همراهی دستگاه های مختلف همچون نمایندگان مجلس در حوزه قوانین و واقعی سازی تعرفه ها هستیم.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت ملی پست ایران - هوشمند - رونمایی - شرکت ملی پست ایران - شرکت ملی پست - سامانه هوشمند - مراسم رونمایی
آخرین اخبار سرویس:

اگر قوانین دست و پاگیر نبود به جای3طرح 30طرح افتتاح می شد

اگر قوانین دست و پاگیر نبود به جای3طرح 30طرح افتتاح می شد