مطالب مرتبط:
بارش شدید برف و باران در این استان های کشور
برف و باران اسفند هم خشکسالی را جبران نکرد/ کم بارش ترین استان کشور کجاست؟
بارش برف و باران در 8 استان کشور |
پیش بینی بارش برف و باران در 8 استان
هشدار هواشناسی/ ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در برخی استان ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 09:052024-03-04اجتماعي

بارش برف و باران در 8 استان کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، کاهش نسبی دما، کولاک برف و مه در چهارمحال و بختیاری، - سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز بارش برف و باران در 8 استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان، فارس، خوزستان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی وکهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، کاهش نسبی دما، کولاک برف و مه در چهارمحال و بختیاری، غرب و جنوب اصفهان و ارتفاعات در استان های کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و شمال شرق خوزستان و سه شنبه (15 اسفندماه) در جنوب خراسان رضوی و ارتفاعات خراسان جنوبی پیش بینی می شود.

در این وضعیت آب و هوایی اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، آب گرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها، سرریز شدن سدها، صاعقه، کاهش دید در مناطق کوهستانی و خسارت به سازه های موقت، ماشین آلات کشاورزی و محصولات زراعی و باغی انتظار می رود.

همچنین سازمان هواشناسی نسبت به توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، عدم فعالیت کوه نوردی و جابجایی عشایر،


برچسب ها: سازمان هواشناسی کشور - سازمان هواشناسی - خراسان جنوبی - بارش برف - بارش برف و باران - خراسان - چهارمحال
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در 8 استان کشور

بارش برف و باران در 8 استان کشور