مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 15:352024-02-27اقتصادي

رییس بنیاد مسکن: 610 هزار قطعه زمین روستایی برای تولید مسکن شناسایی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از وزارت راه و شهرسازی، «غلامرضا صالحی» درباره شناسایی و واگذاری اراضی برای تولید مسکن و همچنین واگذاری به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در روستاها، - رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شناسایی 610 هزار قطعه زمین روستایی برای تولید مسکن توسط آن بنیاد خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا صالحی درباره شناسایی و واگذاری اراضی برای تولید مسکن و همچنین واگذاری به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در روستاها، گفت: تاکنون 610 هزار قطعه اراضی روستایی برای واگذاری به متقاضیان واجد شرایط شناسایی شد که 200 هزار قطعه از اراضی روستایی شناسایی شده قابلیت بارگذاری و واگذاری را دارا بودند.

وی خاطرنشان کرد: این اراضی به تدریج در حال واگذاری به متقاضیان واجد شرایط است.

صالحی درباره صدور سند به روستاییان و شهر های زیر 25 هزار نفر جمعیت افزود: از ابتدای اجرای طرح در روستا ها و شهر های کوچک تاکنون چهار میلیون و 43 هزار و 469 فقره سند در همکاری با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از بیش از چهار میلیون سندی که در روستا ها و شهر ها صادر شد، سه میلیون و 669 هزار و 692 جلد سند در روستا ها و 373 هزار و 777 جلد سند در شهر های کوچک صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد مسکن: 610 هزار قطعه زمین روستایی برای تولید مسکن شناسایی شد

رییس بنیاد مسکن: 610 هزار قطعه زمین روستایی برای تولید مسکن شناسایی شد