مطالب مرتبط:
نتانیاهو: اسراییل کنترل امنیتی بر کرانه باختری و غزه را حفظ خواهد کرد
برزیل: به خاطر مقایسه جنایات اسراییل با هیتلر از تل آویو عذرخواهی نمی کنیم
حمله اسراییل به ناو آمریکایی یو اس اس لیبرتی / سید حسن نصرالله از کجا ظهور کرد؟ / چگونه گوگل همه کاربران را شنود می کند؟ / چالش بالا رفتن از 999 پله با رنج رور هیبریدی 2018
آینده منازعه اسراییل و حزب الله/ منافع ملی لبنان، اولویت مهم حزب الله
اسراییل و حمله به رفح
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 15:402024-02-20بين الملل

امتناع کارگران بنادر هند از بارگیری سلاح به اسراییل


روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت، چند روز پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر ارسال پهپادهای ساخت هند به سرزمین های اشغالی، اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی هند به نمایندگی از کارگران 11 بندر اصلی هند تأکید کرد که از فعالیت و ارسال محموله های تسلیحاتی به اسراییل .

- روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت، چند روز پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر ارسال پهپادهای ساخت هند به سرزمین های اشغالی، اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی هند به نمایندگی از کارگران 11 بندر اصلی هند تأکید کرد که از فعالیت و ارسال محموله های تسلیحاتی به اسراییل در بحبوحه جنگ جاری در نوار غزه خودداری می کند.

اتحادیه کارگران حمل و نقل  دریایی هند از کمک به کشتی های حامل سلاح که به سمت اسراییل می روند خودداری و تاکید کرد که همیشه علیه جنگ فلسطین و کشتار مردم بیگناه خواهد ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت، چند روز پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر ارسال پهپادهای ساخت هند به سرزمین های اشغالی، اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی هند به نمایندگی از کارگران 11 بندر اصلی هند تأکید کرد که از فعالیت و ارسال محموله های تسلیحاتی به اسراییل در بحبوحه جنگ جاری در نوار غزه خودداری می کند.


برچسب ها: کارگران - حمل و نقل دریایی - اسراییل - حمل و نقل - اتحادیه - روزنامه - ارسال
آخرین اخبار سرویس:

امتناع کارگران بنادر هند از بارگیری سلاح به اسراییل

امتناع کارگران بنادر هند از بارگیری سلاح به اسراییل