مطالب مرتبط:
رکوردهایی که وارد کتاب اسکار شد
رکوردهایی که وارد کتاب اسکار شد
رکورد هایی که وارد کتاب اسکار شد
رکوردهایی که در اسکار 2024 به ثبت رسید
اسکار 2024 برگزیدگان خود را شناخت/ اوپنهایمر با 7 اسکار در صدر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 16:452024-03-11فرهنگي

رکوردهایی که وارد کتاب اسکار شد


مراسم نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار در حالی برگزار شد که با چندین رکورد شگفت انگیز در تاریخ این جوایز سینمایی همراه بود.

- جی پلاس ، اسکار 2024 گرچه تقرببا نزدیک به پیش بینی ها برگزار شد و اوپنهایمر مهم ترین جوایز را به خانه برد اما رکوردهایی را نیز در تاریخ 96 ساله این رویداد سینمایی به ثبت رساند.

ایسنا نوشت؛ بیلی آیلیش با برنده شدن جایزه بهترین آهنگ اورجینال برای فیلم باربی دو سال پس از برنده شدن با آهنگ اصلی فیلم جیمز باند وارد کتاب رکوردهای اسکار شد و به عنوان جوان ترین برنده دو جایزه اسکار در تاریخ این رویداد سینمایی شناخته شد.

این رکورد پیش از این در اختیار بازیگر زن لوییز راینر بود که دومین اسکار خود را با فیلم زمین خوب در 28 سالگی دریافت کرده بود.

جودی فاستر که دومین اسکار خود را برای سکوت بره ها در 29 سالگی دریافت کرد و هیلاری سوانک که دومین اسکار خود را برای عزیز میلیون دلاری در 30 سالگی کسب کرد در رتبه های بعدی این جوان ترین برندگان دو جایزه اسکار قرار دارند.

فیلم قاتلان ماه کامل با وجود 10 نامزدی دست خالی جوایز اسکار را ترک کرد، این سومین فیلم کارگردان مارتین اسکورسیزی پس از دار و دسته های نیویورک (2002) و مرد ایرلندی (2019) است که با وجود نامزدی در 10 شاخه موفق به کسب هیچ جایزه ای نمی شود.


برچسب ها: اسکار - سینمایی - جوایز سینمایی - رکورد - جوایز سینمایی اسکار - برنده شدن - جوایز
آخرین اخبار سرویس:

رکوردهایی که وارد کتاب اسکار شد

رکوردهایی که وارد کتاب اسکار شد