مطالب مرتبط:
احداث چندین پارک و توسعه فضا های ورزشی ویژه بانوان در شهر مشهدمقدس | اتوبوس های غربالگری رایگان بانوان در حاشیه شهر راه اندازی خواهد شد
تذکر عضو شورای شهر مشهد به شهردار | دبیریان: موضوع اشتغال و کارآفرینی در حاشیه شهر باید پیگیری شود
تصادف وحشتناک خودروی پاکبانان مشهد با اتوبوس/ یک پاکبان جان باخت
تصادف خودروی پاکبانان شهرداری مشهد با اتوبوس
تصادف خودروی پاکبانان شهرداری مشهد با اتوبوس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 14:302024-03-04سياسي

اتوبوس غربالگری سرطان در حاشیه شهر مشهد فعال می شود


رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: در حال اختصاص اتوبوسی به غربالگری سرطان ها هستیم که تا چند ماه آینده این اتوبوس های غربالگری در حاشیه شهر مشهد فعال خواهد شد و به صورت رایگان برای زنان غربالگری را انجام می دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: در حال اختصاص اتوبوسی به غربالگری سرطان ها هستیم که تا چند ماه آینده این اتوبوس های غربالگری در حاشیه شهر مشهد فعال خواهد شد و به صورت رایگان برای زنان غربالگری را انجام می دهد.

فاطمه سلیمی امروز دوشنبه 14 اسفندماه در نطق پیش از دستور صد وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم پیروز واقعی انتخابات هستند، اظهار کرد: خدا را شاکریم که مردم همیشه آگاه در انتخابات مجلس و مجلس خبرگان حماسه در شور آفریدند و به تکلیف سیاسی و اجتماعی خود عمل کردند.

وی ادامه داد: تلاش کردیم بانوان گرانقدری در لیست های مشهد قرار بگیرند که در یکی از لیست های ما دو نفر از بانوان حضور داشتند که من اشاره نمی کنم به اینکه چرا از بانوان عزیز ما به این دوره راه پیدا نکردند.

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: با تشکیل کمیسیون بانوان و خانواده ما در چند حوزه به صورت ویژه اقدام کردیم که کاری ابتکاری در ک


برچسب ها: غربالگری - شهر مشهد - غربالگری سرطان - حاشیه شهر مشهد - اتوبوس - بانوان و خانواده - شورای شهر مشهد
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس غربالگری سرطان در حاشیه شهر مشهد فعال می شود

اتوبوس غربالگری سرطان در حاشیه شهر مشهد فعال می شود