مطالب مرتبط:
جهاد اسلامی فلسطین: تل آویو پس از شکست میدانی به ترور فرزندان رهبران مقاومت روی آورده است
جهاد اسلامی فلسطین: تل آویو پس از شکست میدانی به ترور فرزندان رهبران مقاومت روی آورده است
اولین واکنش انصارالله به خبر شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
واکنش اردوغان به شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
اولین واکنش محمود عباس به خبر شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 22:352024-04-10بين الملل

واکنش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت فرزندان هنیه


جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به شهادت فرزندان و نوه های رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) واکنش نشان داد.

- جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به شهادت فرزندان و نوه های رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای هدف قرار دادن فرزندان و نوه های رییس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

براساس گزارش فلسطین الیوم، در این بیانیه همچنین آمده است این عملیات ناجوانمردانه بیانگر آن است که دشمن صهیونیستی در پی شکست میدانی در دستیابی به اهداف خود دچار سردرگمی شده و به دنبال آن است که تیرهای کینه توزانه خود را به سمت انتقام از فرزندان مجاهدین مقاومت و خانواده های آنها نشانه بگیرد.

در بیانیه مذکور آمده است دشمن صهیونیستی برای ارتکاب این جنایت روز اول عید سعید فطر را انتخاب کرد و این جنایت با هدف افزایش غم و اندوه در جان ملت فلسطین انجام شد.

دشمن تصور می کند که با این اقدام، مقاومت را به سمت ناامیدی و تسلیم شدن سوق می دهد و از این طریق مقاومت امتیازاتی خواهد داد که دشمن برای تحقق آن در میدان عاجز است.


برچسب ها: جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - رییس دفتر سیاسی - فلسطین - جهاد اسلامی - مقاومت اسلامی فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت فرزندان هنیه

واکنش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت فرزندان هنیه